piątek, 7 lutego 2014

I znowu wolne....

Mała przerwa dobrze robi każdemu. Także i ja zdążyłem trochę odsapnąć i ponownie ruszam do pracy :)
Sesja egzaminacyjna już za mną- po raz kolejny bez poprawek, więc teraz czas na kolejny semestr odpoczynku hahaha
Plan zajęć już mam, przedmioty dodatkowe także wybrane, więc pozostaje mi tylko czekać na pierwsze zajęcia 17 lutego...
    Sesja egzaminacyjna za mną, ale przede mną pojawiają się inne sesje. W końcu nadarza się okazja żeby ustrzelić kilka znakomitych fotek z modelkami z mojej okolicy ;)
   Pierwsza sesja odbyła się w zeszłą środę. A oto jedna z lepszych fotek jakie udało nam się stworzyć :
Po więcej z tej sesji zapraszam na swoje portfolio pod tym adresem- MaxModels.

Wiele projektów, wiele stylizacji i oczywiście wiele modelek, to perspektywa na najbliższe dwa miesiące ;)
Oj, będzie się działo, jak to śpiewał zespół PIERSI w jednym ze swoich ostatnich kawałków....

Nie mogę także zapomnieć o Japonii. Mam nie lada zaległości w czytaniu jak i samym kolekcjonowaniu mang, więc teraz nadarzy się idealny czas do ich nadrobienia.
Może jakieś nowe anime do obejrzenia, być może jakaś książka ściśle związana z kulturą Japonii- kto wie :)

Od tego semestru ruszają także seminaria przygotowujące mnie do napisania pracy licencjackiej. Musze więc pomyśleć nad tematem. A jako, że interesuję się fotografią oraz Japonią, chciałbym z którymś z tych tematów połączyć swoją pracę. Może nie jest to temat najłatwiejszy, bo Japonia i dziennikarstwo to dość  trudne tematy do połączenia, ale przynajmniej byłbym oryginalny. Do tego jakiś mały fotoreportaż, czy coś w ten deseń i będzie OK...przynajmniej tak mi się wydaje....oświeci mnie moja promotorka na pierwszym spotkaniu....

Tak sobie też myślę co by nie popisać tutaj także trochę o tym co się aktualnie dzieje w kraju, czy też na świecie. Tematów jest wiele, a jako, że ja na bieżąco muszę być ze wszystkim, miałbym o czym pisać. Do tego jestem nieźle wygadany, to przynajmniej się pośmiejecie....
Wyszedł z tego bardziej post informacyjny...no cóż...może to i lepiej....
Spodziewajcie się kolejnego wpisu na dniach. Postaram się wymyślić coś ciekawego. A na koniec zostawiam wam jeszcze jedno foto z mojego portfolio z którego jestem wyjątkowo zadowolony :)


1 komentarz:

  1. Witam,
    Dodaliśmy Pana bloga do listy blogów na stronie internetowego dziennika Japonia-OnLine http://www.japonia-online.pl/. Mamy nadzieje że przyczyni się to do wzrostu liczby Pana czytelników. Zachęcamy do przesłania własnego opisu bloga oraz do zapoznania się z zasadami publikowania wpisów http://www.japonia-online.pl/allblogs . Adres mail: blogi@japonia-online.pl
    Z serdecznymi pozdrowieniami Przemysław Pilarczyk , redaktor działu blogi

    OdpowiedzUsuń