środa, 10 lipca 2013

Od czegoś trzeba zacząć :)

     Konnichiwa!!
   Tak, tak- Totoro mówi dzień dobry w swoim pierwszym poście. Nie mam zielonego pojęcia od czego mógłbym zacząć, ale postaram się coś na to zaradzić :)
Z reguły bywa tak, że pierwszy raz jest zawsze najgorszy. 
Po co się tu pojawiłem?
Właściwie to był moment- szybka decyzja- "robię bloga....OK......do dzieła". A, że aktualnie trwają wakacje to z pewnością będę miał zadowalającą ilość czasu na pisanie. Co prawda ten okres nie jest dla mnie niczym szczególnym, bo nie należę już do grupy uczniów, którzy zwykli wykorzystywać ten czas na odpoczynek po ciężkiej pracy w ciągu roku szkolnego. Jestem studentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej i niedawno, po udanej sesji egzaminacyjnej, zdałem na drugi rok nauki.. Większość z Was mogłaby pomyśleć, że pewnie teraz także mam wakacje......muszę Was zmartwić, bo nie mam :( Zachciało się drogiemu Totoro pracować w radiu i teraz latam po mieście i przygotowuję różne materiały i sondy :) No cóż- taki już mój los.....z całą pewnością doświadczenie przyda się w przyszłości !!
   Może powiesz coś o sobie?
Właściwie to zbyt dużo mówić nie muszę, bo aż tak oryginalny nie jestem. Oprócz tego, że jestem studentem interesuję się wszystkim co może być związane z Japonią (manga, anime, filmy, książki, podróże, kultura, aż po kulinaria). O Japonii z całą pewnością powstanie kilka (a raczej kilkanaście) wpisów. A co poza Japonią? Po pierwsze muzyka. Coś bez czego życie nie miałoby dla mnie sensu. Po drugie film- to moja druga miłość :) No i po trzecie- fotografia. Dziedzina, którą param się zaledwie od kilu miesięcy, a już stała się czymś bardzo ważnym w moim życiu.
O wszystkim postaram się opowiedzieć w kolejnych wpisach, żeby tutaj nie wyczerpać całego tematu i przy okazji nie dopuścić do Waszego zanudzenia.
   Właściwie to mógłbym już skończyć, bo jak na pierwszy raz to i tak wystarczająco dużo tekstu. Nie mam pojęcia co do częstotliwości wrzucania postów, ale postaram się robić to jak najczęściej. 
Tak, więc żegnam się już z Wami i do następnego razu---Sayonara !!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz