niedziela, 5 stycznia 2014

LBA

   Nie wiem jak, nie wiem po co, ale zrobię to ten jeden raz. Specjalnie dla Ciebie Tenebris.

Zasada jest prosta- dostałem nominację do LBA- Liebster Blog Award. Zabawa jest głównie rozpowszechniona wsród blogerów o małej liczbie obserwatorów. Cel jest prosty- ma to pomóc w powiększeniu swojej popularności.
O co chodzi?
11 pytań, 11 odpowiedzi.
Następnie ja wymyślam 11 pytań i nominuję kolejne 11 osób.
I gra gitara....

No to zaczynamy...
1. Twoje wymarzone wakacje
Odpowiedź jest dość krótka i jednoznaczna- JAPONIA
2. Jak wyobrażasz sobie siebie w przyszłości?
Dziennikarz, fotograf, fotoreporter....ewentualnie chciałbym zostać podróżnikiem. Ale czy mi się uda--nie wiem :)
3. Jakim zwierzęciem chciałbyś(chciałabyś) być i dlaczego?
Zapewne sokołem, bo ma znakomity wzrok, którym mnie Bozia nie obdarzyła....
4. Masz wielu przyjaciół?
O dziwo- TAK :)
5. Czemu założyłeś(łaś) bloga?
Jako, że studiuję dziennikarstwo chciałem podszkolić swój kunszt pisarski i zarazem dać coś od siebie w ten internetowy świat
6. Czy wątpisz czasem w swoją pracę nad blogiem?
nie do końca rozumiem to pytanie, ale czy wątpię w swoją prace nad nim...hmmm....nie potrafię odpowiedzieć dokładnie. Wiadomo, że są chwile kiedy wena odchodzi i blog stoi pusty. Ciężko jest wrócić. Jednak jeżeli to się uda jest znacznie lepiej. Blog to raczej forma pamiętnika, miejsca gdzie mogę wyrazić swoją opinię, podzielić się czymś z internautami. Dlaczego miałbym wątpić w to co robię? To nie jest moja praca, nie mam tu żadnych zobowiązań i ograniczeń...oj, bo się rozpisałem....kropka.
7. Gdybyś był (była) miliarderem to co byś robił(a) ?
patrz pytanie nr 1
8. Lubisz słuchać o problemach innych czy wolisz się wyżalać?
Jestem raczej osobą która nie dzieli się swoimi problemami i zwalcza je sama. Jednak jeżeli czuję, że osoba z którą rozmawiam chcę posłuchać- jak najbardziej potrafię ponarzekać na różne sprawy. Często jednak bywa tak, że to ja bawię się w psychologa i to przyjaciele otwierają się przede mną.
9. Co by cię najbardziej ucieszyło?
Gdyby się okazało, że sesja egzaminacyjna została odwołana. 
A tak na serio- cieszyłbym się gdyby odezwała się do mnie jakas agencja modelek z propozycją współpracy
10. Wolisz słodycze czy owoce?
OWOCE !!!!
11. Lubisz grać w gry? Jeśli tak, to w jakie?
Jeszcze zanim zacząłem karierę studenta grałem dość dużo. Teraz to nie mam już na to czasu. Wolę coś poczytać ewentualnie obejrzeć....Ludzie się zmieniają- ja także :)

No i przebrnąłem przez te gradobicie pytań...Teraz czas na moje pytanka. A że lubię być oryginalny, możecie liczyć na dawkę niezłych zagadek....

1. W portfelu masz ostatnie pieniądze za które powinieneś(aś) kupić jedzenie. Jednak na sklepowej półce widzisz przedmiot który za wszelką cenę chcesz zdobyć. Co robisz?
2. Bezludna wyspa- zabierasz trz rzeczy (żeby było trudniej- telefon, komputer, dziewczyna, internet odpadają)
3. Napisz cos o sobie
4. Rozmowa na czacie czy może raczej spotkanie w realu?
5. Dostajesz możliwość przeniesienia się w świat ulubionej gry, filmu, komiksu, anime na tydzień...gdzie się transportujesz?
6. Postać którą najbardziej się inspirujesz?
7. Szykuje się romantyczna kolacja, ale ktoś musi zrobić jedzenie. pichcisz Ty, partner, czy może wspólnie działacie w kuchni?
8. Dostajesz propozycję udziału w sesji zdjęciowej za którą masz dostać 20 tysięcy złotych. Jednak fotografowi chodzi o sesję rozbieraną. Co robisz?
9. miejsce na Ziemi, które chciałbyś(aś) zobaczyć najbardziej?
10. Co Cię wkurza?
11. Gdybym napisał Ci w wiadomości prywatnej, że chcę się z Tobą spotkać i pogadać....co byś zrobił/zrobiła ?

No i się udało....
Blogerzy, których nominuje to...
No i to tyle. Nie znam aż 11 blogerów, których mógłbym tu wrzucić, więc musza wystarczyć 3...
i tak dziwię się sobie, że w to się bawię :)

DO NASTĘPNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz