piątek, 25 października 2013

Głowa pełna pomysłów :)

     Minęło już trochę czasu od ostatniego wpisu, więc czas się trochę zrehabilitować i napisać coś konstruktywnego :)
     Pierwsza sesja zdjęciowa jest już za mną, a przede mną dwie kolejne. Aparat to to co kocham, teraz mogę powiedzieć to z pełną świadomością. Do tej pory kiedy pracowałem jedynie nad martwą naturą, krajobrazami czy architekturą, nie sprawiało mi to takiej przyjemności- było tylko zwykłą odskocznią od codzienności.
    Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez stworzenia czegoś kreatywnego. Wiadomo, że każdego dnia zdjęć robić nie mogę. Ale samo tworzenie pewnego planu, stylizacji kolejnej sesji jest tak fascynujące, że zatracam się w tym po całości.
   I właśnie o pomysłach chciałbym dziś pokrótce wspomnieć....

Każdy człowiek jest inny. Nie ma dwóch takich samych osobowości. Dla każdego można by przykleić inną cechę która go wyróżnia. 
Tak samo jest z sesjami- do każdego pasuje co innego. 
Nie da rady wykrzesać z nieśmiałej modelki (czy modela) osobowości japońskiej lolitki, figlarnie zadzierającej spódniczkę do góry. Ale z drugiej strony możemy z nią popracować nad tematem mroku, tajemnicy....
Są jednak tematy uniwersalne, które dla każdego, o każdej porze roku, mogą dać oczekiwany efekt. Ale nie oszukujmy się- takie tematy nie są zbyt ciekawe i raczej oryginalnością nie wieją. 
      Dlatego z każdą modelką z którą planuję współpracować nawiązuję pewną więź, tak aby chociaż trochę móc wyobrazić sobie wizję jej osobowości, a potem określić odpowiedni temat sesji. Oczywiście nie każda dziewczyna (tak, tak- na razie współpracuję jedynie z płcią piękną) jest taka chętna do rozmowy :) No cóż- ja nie nalegam :) Ale tak jak Ty traktujesz mnie- ja będę traktował Ciebie- sorry....
     Pomysłów na nietypową i oryginalną sesję zdjęciową są miliony. Czasem mi się zdaję, że tylko w mojej głowie mam ich nieskończoną ilość. A skąd się tam biorą?
Wystarczy wyjść na miasto, włączyć telewizor, internet, czasem nawet zamienić z kimś kilka słów i pomysły same się pojawiają. Wiecie ile ciekawych fotek można stworzyć inspirując się tylko bajkami dla dzieci.....mnóstwo...:)
    Mrok, las, tajemnica- to tematy, które dominować będą w mojej najbliższej sesji zdjęciowej. Dodajcie do tego jeszcze motyw czerwonego kapturka, a obrazy same pojawiają się w głowie

Piękna jest fotografia. Możliwość zatrzymania czasu jest wręcz fascynująca. 
Z aparatem się już raczej nie rozstanę- nie ma takiej opcji :)
POZDRAWIAM Was gorąco- czekajcie na wyniki sesji- pochwalę się :)
Chcecie być na bieżąco z fotkami- zapraszam tutaj- http://www.maxmodels.pl/user/profile (link także w zakładce bocznej- MOJE STRONY)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz