poniedziałek, 14 października 2013

No to się zaczęło :)

 Ostatnio dałem krótkie ogłoszenie na jednej ze stron zbierających w swoich szeregach modelki, modeli oraz samych fotografów. Nie przypuszczałem, że spotka się ono z tak szybka odpowiedzią. Do 10 listopada mam już zaplanowane 4 sesje, a ofert ciągle przybywa, więc jeżeli tak dalej pójdzie to do kalendarz zostanie zapełniony do końca roku. Być może za bardzo się podniecam, ale to dla mnie wielka szansa na wystartowanie z poważnymi zdjęciami i możliwość na zdobycie większych umiejętności. Zaczynam już w tę sobotę. W środę czeka mnie poszukiwanie odpowiedniego pleneru :)
   Na początek planuję typowe sesje TPF, czyli zdjęcia za zdjęcia, ale kiedy nabiorę już wprawy, być może przyjdzie czas na zarobienie gotówki. I nawet nie chodzi tu o duże kwoty. Najbardziej zależy mi na uzbieraniu odpowiedniej ilości pieniędzy, tylko po to aby wzbogacić swój sprzęt fotograficzny o pewne dodatki, poprawiające jakość zdjęcia :)
   
   Na dzisiaj już kończę, bo jestem padnięty po całodniowym przebywaniu na uczelni :)
   Na dobranoc rzucam Wam kawałek, który chodzi za mną od kilku dni:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz